عاشقونه ها
عاشقونه ها

عاشقونه ها

کلافـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

کلافه کرده ای مــــــــــــــــــــــــــرا . . .


چرا همیشه لبخندهایت از نوشته های من زیباتر است؟

دختر پسر عاشق پیشه باهم

نظرات 5 + ارسال نظر
پانی دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 21:42

لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک

نارین یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 19:04

مسخره
منو باش دارم از کی میپرسم

آکام م یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 18:50

مرسی النا جان
تو خود نمره ی بیستی تو مثه هیچ کسی نیستی

مرسی اکام جونم تو ام نمره ی 19 ای

شادی یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 18:46

یکم مطالب خنده دار بزار دختر عمو
افتاده تو فاز عاشقی واسه ما
ولی خداوکیلی مطالبت قشنگه

عزیزم وقتی اومدی تو وب یه نگا به اسم وب کردی؟ بعدشم من از اولم تو فاز عاشقی بودم نظر لطفته شادی جون

نارین یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 18:33

من کنجکاوم بدونم چرا؟؟؟
اخه چرا همیشه اینجوره؟

منم نمیدونم
یه سرچ کن تو مغزت تا بفهمی
اگه جوابشو پیدا کردی به منم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد